שאלות נפוצות
? מי אנחנו
הי, אנחנו SimpleStone – המותג הישראלי שמציב לעצמו מטרה ליעל ולשפר את איכות חייכם. בין אם זה עבודה יותר נוחה במקומות שונים בבית כמו מקלחת, מטבח, חיות המחמד, טיפול הגינה, וכמובן גם פעילויות אחרות ביומיום שלכם, אנחנו פה כדי להפוך את אורך החיים שלכם לנוח ופשוט יותר ככל האפשר.
? מה הם זמני השילוח
אם אנחנו חווים כמות גדולה של הזמנות, המשלוחים צפויים להתעכב במספר ימים. לכן, צפוי שהמשלוח וההזמנה יתעכבו בכמה ימים. במקרים שבהם יחול עיכוב משמעותי במשלוח של ההזמנה שלך, נדאג ליצור עמך קשר בכתובת אימייל או במספר טלפון שתספק לנו.
בכל מקרה, זמני השילוח לארץ לוקחים בדרך כלל בין 12-24 ימי עסקים באפשרות של משלוח רגיל.
? כיצד אוכל לעקוב אחרי ההזמנה שלי
לאחר ביצוע ההזמנה יחל המשלוח של ההזמנה שלך עם מספר מעקב שתקבל באופן התקשורת שבו השתמשת כדי לבצע את ההזמנה. כלומר, אתה תקבל מייל עם מספר המעקב שבו תוכל לעקוב אחרי החבילה שלך באמצעות אתר האינטרנט של חברת המשלוח עם מספר ועוד) - או באמצעות אתרי מעקב אוניברסליים SPS, UPS המעקב שלך (לדוגמה.
? מה קורה אם זמן האספקה חלף ועדיין לא קיבלתי את ההזמנה שלי
במידה וזמן האספקה חלף ועדיין לא קיבלתם את ההזמנה שלכם מסיבה כלשהי, הנה צרו איתנו קשר עם מספר ההזמנה שלכם בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לבדוק ולטפל בבעיה support@simplestone.co.il ולקדם את תהליך השילוח. תוכלו ליצור איתנו קשר דרך
.או לשלוח לנו הודעה דרך העמוד "צור קשר" שלנו
? מה עלי לעשות אם המוצר הגיע שבור או הרוס
אם קיבלת מוצר שבור או הרוס מסיבה כלשהי, הנה שלחו לנו תמונה של אותו מוצר והנזק בהקדם האפשרי לכתובת אימייל שלנו. אנו נחליף מוצר/ים פגומים בתוך 48 שעות או 2 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה.
? האם אוכל לקבל החזר כספי על ההזמנה שלי במידה וארצה
כן. יש לנו מדיניות החזרת מוצרים והחזר כספי עד 30 יום מתאריך הרכישה. על מנת להיות זכאי להחזר כספי יש לשלוח לנו את קבלת ההזמנה לכתובת אימייל שלנו ותמונה עדכנית של מצב המוצר. ההחזר הכספי יינתן בהתאם למדיניות החזרת מוצרים.
? מה הוא זמן האספקה הצפוי לקבלת ההזמנה
.לקבלת מידע עדכני על זמני האספקה והשילוח, הנה ראו את מדיניות המשלוחים שלנו
?אני לא קיבלתי האישור על ההזמנה שלי או/ו את ההזמנה. מה עלי לעשות
אנו מצטערים לשמוע על כך. ייתכן כי האימייל על אישור ההזמנה נכנס לתיבת הספאם, או שבטעות הזנו כתובת אימייל שגוייה בעת ביצוע השילוח והאספקה. בכל מקרה, אם דבר כזה קורה, הנה אל תהססו ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לאמת אם ההזמנה אכן בוצעה ולשלוח מחדש את פרטי האישור הנכונים של אותה הזמנה.